One of those days?


 

Måske er det selvindsigt – måske er det bare alderens beroligende viden om, at alting kun er en overgang? Jeg ved det faktisk ikke. Måske er det en kombination af flere faktorer.

I hvert fald har jeg dage, hvor jeg bare må indse, at jeg ved gud ikke får nogen gode idéer den dag. Dage, hvor jeg næppe bidrager til at gøre Verden til et bedre sted – og hvor selvværdet virkelig skranter.

I dag er en af de dage. En af de dage, hvor mine dansehåndtag er lidt tydeligere end i går, og hvor min begyndende måne er skæmmende. I går var det hele i grunden både charmerende og med til at gøre mig menneskelig, maskulin og sexet. I dag gør det mig bare gammel og uattraktiv.

Jeg kravler ind under dynen igen, læser en bog og venter på, det går over. I morgen skinner solen måske.

Skriv et svar

