Det mælende menneske


Vi har – i modsætning til de fleste andre dyr – et højt udviklet, verbalt sprog, med hvilket, vi kan kommunikere med hinanden. Alligevel taler vi om KPI’er, om at “fokusere” og om, hvordan tingene ser ud “i vores optik”. Jeg græmmes.

Næste gang, jeg hører et voksent menneske tale om sin optik, om at gøre noget LEAN, om at fokusere eller om at joine… så forbeholder jeg mig retten til at belære dem påtrængende og indgånde, til jeg – og de – er sikre på, de ved, hvad de taler om. Og hvorfor.

Skriv et svar

